Inloggen

Je bent niet ingelogd.

Schoktalk
Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreer.    Wachtwoord verloren?
vraag aan moderators
(0 bekijkt) 
Ga naar onderkant
TOPIC: vraag aan moderators
Oscar
Moderator
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Re:vraag aan moderators 4 maanden, 2 weken geleden Karma: 7
triplesix wrote:
en bij de weg.

ik heb respect voor je oscar dat je nog steeds dit wil doen, ik weet dat er ontzettend veel werk in zit, en je ook niet bepaald de wind meehebt vanuit het hoofdkwartier.
respect.

ik zou je graag willen bijstaan, maarja.... ik ben niet zo geweldig met sites(zacht gezegd hahaha) en heb ook helaas niet altijd de tijd.

Thnx
Viridian heeft zijn hulp inmiddels ook aangeboden, en als jij mee wilt helpen, ook al heb je niet veel tijd, je bent welkom!
De vaste club hier is nu maar heel klein, zeker het forum deel is van wat mij betreft van jullie; we kunnen dit deel natuurlijk ook samen runnen; wie tijd heeft, doet wat moderator work, en verder gewoon overal wat promotie maken
Of demo's bespreken.... Regio Report... daar kan ik ook nog altijd vrijwilligers voor gebruiken....

Gelogd Gelogd

[ All opinions expressed herein are not necessarily mine, not necessarily those of Aardschok, and probably not necessary ]
  De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.
Oscar
Moderator
graphgraph
Re:vraag aan moderators 4 maanden, 2 weken geleden Karma: 7
MetaliumRonny wrote:
Ha die mod,

Ik ben taxichauffeur in Eindhoven en hoorde van een klant dat ie Aardschok radio luisterde maar waar vind ik dat?

Hoe maak ik een avatar aan?

gr.MetaliumRonny

edit: Ik weet het al ik keek er over heen(ben ook net terug van taxirijden...nou ja net, zo'n 1,5 uur geleden)..

Alleen die avatar nog

Ik weet niet welke Aardschok Radio je hebt gevonden, ik neem aan kinkaardschok.com (24 uur metal op Internet), maar mocht je het nog niet weten; iedere dinsdagavond presenteert Metal Mike op Kink FM tussen 22:00 en 24:00 Aardschok Radio.

Die avatar kun je plaatsen via de hoofdpagina, het Usermenu aan de rechterkant, de link "Mijn profiel".
Mocht je die al geprobeerd hebben.... ik heb de link net gewijzigd want die stond fout

Gelogd Gelogd

[ All opinions expressed herein are not necessarily mine, not necessarily those of Aardschok, and probably not necessary ]
Sunstorm
Rocker
graphgraph
Re:vraag aan moderators 3 maanden, 2 weken geleden Karma: 5
Is het iemand hier mischien opgevallen dat het forum en de website volledig op z'n gat ligt!!!

Gelogd Gelogd

Laatste bewerking: 23/05/2010 00:12 Door Sunstorm.
Viridian
Moderator
graphgraph
Re:vraag aan moderators 3 maanden, 2 weken geleden Karma: 20
Sunstorm wrote:
Is het iemand hier mischien opgevallen dat het forum en de website volledig op z'n gat ligt!!!

Ik kan nog bij de meeste threads. Alleen het memory leak (volgens Oscar) in the Bullshit & Gossip Levert een probleem op. Wat heb jij voor problemen dan?

Gelogd Gelogd

Sunstorm
Rocker
graphgraph
Re:vraag aan moderators 3 maanden, 2 weken geleden Karma: 5
Viridian wrote:
Sunstorm wrote:

Ik kan nog bij de meeste threads. Alleen het memory leak (volgens Oscar) in the Bullshit & Gossip Levert een probleem op. Wat heb jij voor problemen dan?

De afgelopen week konden er bij een aantal topics geen posts meer gezet worden ( meerdere forumbezoekers probeerden tevergeefs een bericht te plaatsen ) en de layout van sommige pagina's ( o.a. de homepage ) liep door elkaar.

Gelogd Gelogd
Viridian
Moderator
graphgraph
Re:vraag aan moderators 3 maanden, 2 weken geleden Karma: 20
Sunstorm wrote:
Viridian wrote:
Sunstorm wrote:

De afgelopen week konden er bij een aantal topics geen posts meer gezet worden ( meerdere forumbezoekers probeerden tevergeefs een bericht te plaatsen ) en de layout van sommige pagina's ( o.a. de homepage ) liep door elkaar.

Ik ben de afgelopen week niet veel op mijn PC geweest. Huis verbouwen. Klinkt lullig maar merk er nu niets van. Ik heb wel ik de week ervoor veel opgeruimd. Alleen de Gossip&Bullshit werkt nog niet naar behoren, maar dat is wachten op Oscar.

Gelogd Gelogd

Ga naar bovenkant
© 2010 Aardschok Rockommunity
Joomla! is Free Software released under the GNU General Public License.
Site by Oveas Functionality Provider
Based on a free template by: camp26.com